REOLINK Polska Kamery i rejestratory sklep
Jak anulować usługę Reolink View?

Dotyczy: wszystkich kamer Reolink 4G obsługujących usługę Reolink View.

Urządzenia, które muszą korzystać z usługi Reolink View, otrzymają X GB bezpłatnych danych rocznie, które zostaną równo podzielone na miesiące i przesłane na Twoje urządzenie. (Ilość bezpłatnych danych różni się w zależności od modelu produktu.)

Jeśli potrzebujesz więcej danych miesięcznie, możesz kupić plan przedpłacony Reolink.

Możesz anulować Plan Widoków Przedpłaconych w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na przydzieloną miesięczną liczbę bezpłatnych danych.

Poniższe instrukcje pokażą, jak anulować usługę Reolink View za pośrednictwem witryny Reolink i aplikacji Reolink.

Za pośrednictwem strony internetowej Reolink

Krok 1. Otwórz witrynę Reolink Cloud , zaloguj się na swoje konto Reolink i przejdź do My Cloud > Cloud Dashboard.

Krok 2. Kliknij opcję Reolink View Service , znajdź plan, który chcesz anulować, i kliknij ikonę z trzema kropkami po prawej stronie, aby go anulować.

Za pośrednictwem aplikacji Reolink

Krok 1. Uruchom aplikację Reolink i zaloguj się na swoje konto Reolink.

Krok 2. Przejdź do Cloud > Reolink View Service .

Krok 3. Wybierz plan widoku przedpłaconego

Krok 4. Kliknij ikonę z trzema kropkami po prawej stronie, aby anulować plan.

Powrót

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl