Dotyczy: wszystkich kamer Reolink 4G obsługujących usługę Reolink View.
Urządzenia, które muszą korzystać z usługi Reolink View, otrzymają X GB bezpłatnych danych rocznie, które zostaną równo podzielone na miesiące i przesłane na Twoje urządzenie. (Ilość bezpłatnych danych różni się w zależności od modelu produktu.)
Jeśli potrzebujesz więcej danych miesięcznie, możesz kupić plan przedpłacony Reolink.
Możesz anulować Plan Widoków Przedpłaconych w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na przydzieloną miesięczną liczbę bezpłatnych danych.
Poniższe instrukcje pokażą, jak anulować usługę Reolink View za pośrednictwem witryny Reolink i aplikacji Reolink.
Za pośrednictwem strony internetowej Reolink
Krok 1. Otwórz witrynę Reolink Cloud , zaloguj się na swoje konto Reolink i przejdź do My Cloud > Cloud Dashboard.
Krok 2. Kliknij opcję Reolink View Service , znajdź plan, który chcesz anulować, i kliknij ikonę z trzema kropkami po prawej stronie, aby go anulować.
Za pośrednictwem aplikacji Reolink
Krok 1. Uruchom aplikację Reolink i zaloguj się na swoje konto Reolink.
Krok 2. Przejdź do Cloud > Reolink View Service .
Krok 3. Wybierz plan widoku przedpłaconego
Krok 4. Kliknij ikonę z trzema kropkami po prawej stronie, aby anulować plan.