Dotyczy: Argus 2, Argus 3, Argus 3 Pro, Argus 2E, Argus Eco, Argus Pro, Argus PT, Reolink Go, Reolink Go PT, E1, E1 pro, E1 Zoom, E1 Outdoor, Lumus
Uwaga: Najpierw musisz zaktualizować aplikację Reolink do najnowszej wersji.
Krok 1. Utwórz konto w chmurze za pomocą aplikacji Reolink
Krok 2. Wybierz i kup plan Cloud(miesiąc chmury darmowej dla 1 kamery i nowego konta [Ostatnie 7dni Historii (konta które nie korzystało jeszcze z chmury)]
Krok 3. Powiąż swoje kamery z chmurą
Krok 1. Utwórz konto w chmurze za pomocą aplikacji Reolink
1. Uruchom aplikację Reolink na telefonie i zaloguj się do kamery, a następnie przejdź do zakładki Cloud .
2. Zaloguj się/zarejestruj swoje konto Reolink.
3. Zweryfikuj swój adres e-mail. Reolink ( noreply@reolink.com ) wyśle wiadomość e-mail na Twoje konto e-mail. Możesz zalogować się na swój adres e-mail i kliknąć łącze w wiadomości e-mail, aby zweryfikować swój adres e-mail.
Krok 2. Wybierz i kup plan Cloud
Po zalogowaniu się do kamery przejdź do strony przechowywania w chmurze, zasubskrybuj Reolink Cloud, wybierz plan, sprawdź warunki/politykę, a następnie sprawdź wybraną chmurę i powiąż z nią kamerę.
Krok 3. Powiąż swoje kamery z chmurą
1. Zaktualizuj swoje kamery, aby korzystać z usługi w chmurze.
Jeśli Twoje kamery zostały już uaktualnione do najnowszej wersji, możesz pominąć ten krok.