REOLINK Polska Kamery i rejestratory sklep
Jak utworzyć konto w chmurze i powiązać kamery z planem chmury za pomocą aplikacji Reolink?

Dotyczy:  Argus 2, Argus 3, Argus 3 Pro, Argus 2E, Argus Eco, Argus Pro, Argus PT, Reolink Go, Reolink Go PT, E1, E1 pro, E1 Zoom, E1 Outdoor, Lumus

Uwaga: Najpierw musisz zaktualizować aplikację Reolink do najnowszej wersji. 

 

Krok 1.  Utwórz konto w chmurze za pomocą aplikacji Reolink

Krok 2.  Wybierz i kup plan Cloud(miesiąc chmury darmowej dla 1 kamery i nowego konta [Ostatnie 7dni Historii (konta które nie korzystało jeszcze z chmury)]

Krok 3.  Powiąż swoje kamery z chmurą

Krok 1.  Utwórz konto w chmurze za pomocą aplikacji Reolink

1. Uruchom aplikację Reolink na telefonie i zaloguj się do kamery, a następnie przejdź do zakładki  Cloud  .

2. Zaloguj się/zarejestruj swoje konto Reolink.

3. Zweryfikuj swój adres e-mail. Reolink ( noreply@reolink.com ) wyśle wiadomość e-mail na Twoje konto e-mail. Możesz zalogować się na swój adres e-mail i kliknąć łącze w wiadomości e-mail, aby zweryfikować swój adres e-mail.

 

Krok 2.  Wybierz i kup plan Cloud

Po zalogowaniu się do kamery przejdź do strony przechowywania w chmurze, zasubskrybuj Reolink Cloud, wybierz plan, sprawdź warunki/politykę, a następnie sprawdź wybraną chmurę i powiąż z nią kamerę.

Krok 3.  Powiąż swoje kamery z chmurą

1.  Zaktualizuj swoje kamery, aby korzystać z usługi w chmurze.

Jeśli Twoje kamery zostały już uaktualnione do najnowszej wersji, możesz pominąć ten krok.

 

 

 

 

Powrót

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl