Kamery akumulatorowe pokazują DNS jako 0.0.0.0 za pośrednictwem aplikacji Reolink lub programu Reoli
Dotyczy: Kamer akumulatorowych Reolink WiFi
Jeśli w informacjach o urządzeniu/sieci kamery pokazuje DNS jako 0.0.0.0 w aplikacji Reolink lub w programie Reolink Client (Windows/Mac) a kamera nie może wysyłać powiadomień e-mail ani uzyskać dostępu zdalnego.
Przyczyna: router nie przypisuje DNS do kamery.
Rozwiązania:
1. Uruchom ponownie router i kamerę. W przypadku routera wyłącz i włącz router. W przypadku kamery Argus 2 możesz wyjąć akumulator i podłączyć ją z powrotem do kamery. W przypadku kamer takich jak Argus Eco, Argus PT i Argus 3 należy wyłączyć i włączyć kamery.
2. Jeśli kamera jest podłączona do wzmacniacza WiFi, spróbuj podłączyć kamerę bezpośrednio do routera WiFi.
3. Spróbuj podłączyć tylko jedną kamerę Reolink do routera.
4. Spróbuj zresetować router i kamerę.
5. Połącz kamerze z innym routerem Wi-Fi.
6. Zaloguj się do interfejsu zarządzania routerem, skonfiguruj DNS na 8.8.8.8, a następnie uruchom ponownie router i kamerę.
7. Zaloguj się do interfejsu zarządzania routerem i zmień SSID Wi-Fi. Ponownie skonfiguruj kamerę, aby połączyć się z routerem.
Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, skontaktuj się z pomocą techniczną Reolink za pośrednictwem poczty e-mail serwis@k8l.pl
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.