REOLINK Polska Kamery i rejestratory sklep
Reolink kamera rejestrator nie wysyła e-maila (gmail)

Dotyczy: kamer i rejestratorów Reolink 

 

Jeśli używasz Gmaila do konfigurowania poczty e-mail i pojawia się błąd „nie udało się wysłać e-maila”, przyczyną problemu są ustawienia poczty e-mail.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi krokami, aby rozwiązać problem.

1. Jeśli masz włączoną weryfikację dwuetapową dla swojego Gmaila, tak jak na poniższym obrazku. 

Możesz odnieść się do linku Jak wygenerować hasło do aplikacji na koncie e-mail Gmail , aby wygenerować hasło do aplikacji i użyć hasła aplikacji jako hasła e-mail, aby wykonać test e-mail.

Następnie użyj tego hasła aplikacji jako hasła do Gmaila.

2. Jeśli nigdy nie włączałeś weryfikacji dwuetapowej, możesz skorzystać z poniższych kroków, aby włączyć opcję „Mniej bezpieczny dostęp do aplikacji”.

Krok 1 . Zaloguj się na swoje konto G-mail i przejdź do Google Apps - > Konto - > Bezpieczeństwo .

 

Krok 2 . Przewiń stronę w dół do opcji Dostęp do mniej bezpiecznych aplikacji  i kliknij, aby ją włączyć. 

Uwaga: na tym etapie możesz nie znaleźć opcji dostępu do mniej bezpiecznych aplikacji , jeśli Twoje konto Gmail jest kontem firmowym.  

 

Krok 3 . Zezwól na dostęp do swojego konta Google.

Jeśli logujesz się na nowym urządzeniu, kliknij , aby zezwolić na dostęp do swojego konta Google.

 

 

 

Powrót

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl