Dotyczy: Reolink TrackMix LTE Plus, Reolink TrackMix Wired LTE.
Co to jest usługa Reolink View?
Aby uzyskać pełną funkcjonalność kamer bezpieczeństwa 4G, zwłaszcza do podglądu na żywo i odtwarzania filmów z kamer, potrzebne są dwa rodzaje danych:
- Dane oferowane są przez kartę SIM z pakietem danych, która jest niezbędna, aby Twoje urządzenie miało dostęp do Internetu. Jeśli Twoje urządzenie nie może uzyskać dostępu do Internetu, nie będziesz mógł uzyskać do niego zdalnego dostępu (na przykład odbierania alertów, ustawiania trybów wykrywania, podglądu na żywo itp. za pośrednictwem aplikacji na telefon komórkowy lub klienta na komputerze). Pamiętaj, że tego rodzaju dane oferuje operator Twojej karty SIM.
- Dane oferowane przez usługę Reolink View są niezbędne do korzystania z funkcji przeglądania urządzenia, takich jak „podglądanie na żywo” i „odtwarzanie” (w tym przeglądanie plików poklatkowych) . Jeśli konta Reolink, z którymi powiązane jest Twoje urządzenie, nie mają dostępnych takich danych, nie możesz korzystać z usługi Reolink View dla tego urządzenia (tzn. nie możesz oglądać na żywo kamery, odtwarzać filmów w chmurze itp.), mimo że Twoje urządzenie ma dostęp do Internetu . Należy pamiętać, że tego rodzaju dane są oferowane przez Reolink.
Jak kupić usługę Reolink View?
W przypadku odpowiednich urządzeń otrzymasz bezpłatne 3 GB miesięcznie na każde urządzenie (bezpłatna miesięczna ilość danych może się różnić w przypadku różnych modeli kamer. Zapoznaj się z informacjami na zakupionej stronie produktu w celach informacyjnych). Jeśli potrzebujesz więcej danych do usługi Reolink View, możesz je kupić:
- Przejdź do cloud.reolink.com, rozwiń ekran, a na dole strony znajdziesz usługę Reolink View Service . Kliknij Kup teraz , aby wybrać plan usług i dokonać zakupu.
- lub w aplikacji Reolink. Poniższy obrazek przedstawia ekran wejściowy umożliwiający zakup.
Jak korzystać z usługi Reolink View?
Poniżej znajdują się trzy główne kroki, które należy wykonać, aby móc korzystać z usługi Reolink View:
Krok 2. Kliknij Włącz dla określonych urządzeń. (To ustawienie dotyczy wyłącznie ogólnych danych przedpłaconych. Nie można wyłączyć bezpłatnej transmisji danych.)
Uwaga: w przypadku bezpłatnej transmisji danych, jeśli chcesz sprawdzić szczegóły wykorzystania danych, musisz ręcznie powiązać kamerę z kontem Reolink
W jaki sposób dane są wykorzystywane?
W tej sekcji wyjaśniono, w jaki sposób dane usługi Reolink View są tworzone i wykorzystywane, wraz z przykładem i tabelą.
Darmowe dane : Każde urządzenie ma 3 GB bezpłatnych danych miesięcznie w ramach usługi Reolink View. ( Uwaga: miesięczne bezpłatne dane dla każdego modelu mogą się różnić, zapoznaj się z informacjami na stronie zakupionego produktu).
Dane przedpłacone : Dane, które dodajesz do swojego konta kupując plany widoków . Wszystkie odpowiednie urządzenia powiązane z tym samym kontem będą udostępniać dane przedpłacone tego konta.
Urządzenie najpierw zużyje własne wolne dane. Po wyczerpaniu się darmowych danych urządzenie będzie korzystało z danych przedpłaconych z konta administratora. (Dane przedpłacone konta mogą być wykorzystywane jednocześnie przez wszystkie powiązane z nim urządzenia.)
Na przykład z kontem powiązane są odpowiednie urządzenia A i B i zakupiono przedpłacony plan widoków o pojemności 10 GB, a następnie:
- W sumie jest 16 GB danych. Każde urządzenie A i B ma po 3 GB miesięcznie (niezależnie od tego, z którym kontem są powiązane). Na koncie dostępnych jest 10 GB danych usługi Reolink View (okres ważności może być dłuższy niż jeden miesiąc) dla wszystkich powiązanych z nim urządzeń.
- W bieżącym miesiącu urządzenie A i urządzenie B będą najpierw korzystać z własnych bezpłatnych danych. Kiedy którykolwiek z nich wykorzysta 3 GB bezpłatnych danych, zaczyna zużywać przedpłacone 10 GB danych na koncie, jeśli na urządzeniu jest włączona usługa Reolink View.
- Obydwa urządzenia będą jednocześnie korzystać z danych przedpłaconych z konta, gdy oba wykorzystają wolne dane.
- Kiedy przedpłacone 10 GB danych zostanie wykorzystane przed następnym miesiącem, żadne urządzenie nie będzie miało dostępu do danych usługi Reolink View ani nie umożliwiło użytkownikowi podglądu na żywo lub odtwarzania filmów, chyba że konto wykupi nowe plany oglądania.
Szacunkowe wykorzystanie danych znajdziesz w poniższej tabeli:
Szacowane wykorzystanie danych na jednym urządzeniu
Główny strumień (średnia/dzień) | Podstrumień (śr./dzień) | |
1 GB/miesiąc | 3,33 min/dzień | 15 min/dzień |
3 GB/miesiąc | 10 min/dzień | 45 min/dzień |
5 GB/miesiąc | 16,67 min/dzień | 75 min/dzień |
10 GB/miesiąc | 33,33 min/dzień | 150 minut/dzień |
50 GB/miesiąc | 166,67 min/dzień | 750 min/dzień |
100 GB/miesiąc | 333,33 min/dzień |
1500 min/dzień |
- Mainstream: podczas oglądania na żywo lub odtwarzania filmów w trybie Clear.
- Podstrumień: podczas oglądania na żywo lub odtwarzania filmów w trybie Fluent.
- Na przykład 3 GB/miesiąc (3 GB danych miesięcznie) umożliwia podgląd na żywo lub odtwarzanie obrazu wideo z kamery przez około 10 minut dziennie. Jeśli musisz oglądać ponad 10 minut dziennie, możesz wybrać plan oglądania z ponad 3 GB danych.
Co się stanie, jeśli wykorzystam dane w moich planach Reolink View?
Nie możesz korzystać z funkcji przeglądania, takich jak „podgląd na żywo” i „odtwarzanie” z urządzeń, których dotyczy ta Usługa.