REOLINK Polska Kamery i rejestratory sklep
Kamery akumulatorowe pokazują DNS jako 0.0.0.0 za pośrednictwem aplikacji Reolink lub programu Reoli

Dotyczy: Kamer akumulatorowych Reolink WiFi

Jeśli w informacjach o urządzeniu/sieci kamery pokazuje DNS jako 0.0.0.0 w aplikacji Reolink lub w programie Reolink Client (Windows/Mac) a kamera nie może wysyłać powiadomień e-mail ani uzyskać dostępu zdalnego.

Reolink-dns

 

Przyczyna: router nie przypisuje DNS do kamery.

Rozwiązania:

1. Uruchom ponownie router i kamerę. W przypadku routera wyłącz i włącz router. W przypadku kamery Argus 2 możesz wyjąć akumulator i podłączyć ją z powrotem do kamery. W przypadku kamer takich jak Argus Eco, Argus PT i Argus 3 należy wyłączyć i włączyć kamery.

2. Jeśli kamera jest podłączona do wzmacniacza WiFi, spróbuj podłączyć kamerę bezpośrednio do routera WiFi.

3. Spróbuj podłączyć tylko jedną kamerę Reolink do routera.

4. Spróbuj zresetować router i kamerę.

5. Połącz kamerze z innym routerem Wi-Fi.

6. Zaloguj się do interfejsu zarządzania routerem, skonfiguruj DNS na 8.8.8.8, a następnie uruchom ponownie router i kamerę.

7. Zaloguj się do interfejsu zarządzania routerem i zmień SSID Wi-Fi. Ponownie skonfiguruj kamerę, aby połączyć się z routerem.

Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, skontaktuj się z pomocą techniczną Reolink za pośrednictwem poczty e-mail serwis@k8l.pl 

 

Powrót

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl